October 20, 2009

PelayaranKu kini berakhir...(2)

Salam..
klah ari nie aku nk cite pasal detik2 nye PMr...hui!! memang gementar..
masok dewan baru nk gementar..kalo x selame nie..relex je..hahaha..
sbLom masok dewan..cikgu ade bg taklimat...inilah senarai2nya...;-

-bgtau disipLin dlm dewan..
-maen2 sembOr dkt tgn kteowg..(ape kebende ntah)
-bg peNutup muke percume kat kteowg..(mahal tue..70 sen 1..)
-sape x bwk sLIp pekse/IC boleyh Amek kat cikgu Bertugas..

tue jelah kot..x de pape dh..korg nk Tau..sume kwn2 aku sebok bace bku..aku pon saMe lah..
haha..tp aku dh kecOt perot..sLip pekse aku ilg..(kurg ajar tol!!)..naseb baek ade salinan...
seminggU aku pinjam dr skolah..hui..jumaat baru kasi...

pastuh..aku Cari punye cari..jumpe..nk taw kat ane??
kaT dAlam bku KH f1!!

kelakar gler ahh..haha...

aku nye No. giliran...V010K030..cantek an No??
aku dok sebelah Alia n Azri..memang Bez..

iNilah mase2 Ku dok Ngadap Paper PMr..;-

-Bm1
; aku boleyh ar jawab..cume ade beberape soklan je yg keliru..ish!!
-Bm2; nie Pon aku leyH jawab...cume bhgian C je aku wat bangang gler..karAgn mcm bUdak
Sekolah Rendah...tp ending die aku wat MANTOP2!! haha..

-Pi; subjek yg cuak gler..aku x sTody sgt..f3 je..sbb x sempat..tp naseb baek aku leyh jawab..ALHAMDULILLAH..

-Bi1; boleyh jawab!! tue je..
-Bi2; sumpah x paham soklan..bhgn A la..memeningkn sket..bHgn C lagi
la..payah!! isk3!!

-Sc1; agak senang juga..tp tgkla mcm ne..
-Sc2; sumpah x paham soklan...soklan mcm bangang..aku ingt soklan
die.."Kenapa ikan Guppy
dok Dlm kolam??" aku taula ade jwpn die..soklan
mcm bangang..ntah2 aku yg bangang.ha.

-Geo; senang GLEr nk mamPos ah!! pejam mate pon leyh jawab..haha..kerek
je..tp aku salah
9..dh cek dh..tula kerek nye pasal..

-Math1; senang!!
-Math2; senang jugak!! boleyh la jawab..

-Sjrh; soklan die ade susah n ade senang..tp aku rase susah byk..kte tgk jela nnty
mcm ne..

-Kh; aku rase senang la..aku leyh jawab..INsyaallah..

-BA; kwn aku kate senang n susah..tp aku rase senang lagi byk dr
susah..hehe..bhgn makne2 je
aku kantoI..isk3..

tu jela kot..aku amek 9 paper..sbb tue byk sket..minx2 aku dpt 9A!! tp drpd korg tgk..aku ade harapan..6A/7A je...sian aku..tgk la keputusan aku nnty..

p/s; so, kite kene minx drpd ALLAH spy reSult kite bGos..minx ampon..JGN LUPe SOLAt!!

No comments:

Post a Comment