December 18, 2009

::SALAM MAAL HIJRAH::



assalammualaikum sume...
aku disini nk mengucapkan SALAM MAAL HIJRAh..
kte suda masok bulan 1431 hijrah suda..
semoga taon baru ni..dpt meninggkatkan keazaman kte supaya lebeyh baek..
perkara buruk yg kte wat harap kte tinggalkan..n harap kte dpt memajukan diri kte..

aku jugak berharap..taon baru nie aku akan jadik manusia yg x pemalu lagi..
brani dtg ke hadapan..dpt confident kan diri jadi Imam..pelajar cemerlang..x buang mase..
akan jadi PAKWE yg setia..haha..kalo ade awekk..haha..
n aku berharap PMR aku cemrrlang..target aku skunk nie...6A, 7A, 8A, n 9A..n harap dpt kene salah satu darinye..

YA Allah, ko ampunilah dosa hambaMu ini..aku tahu aku tlh wat byk kesalahan padaMu Ya Allah..ko tempatknlah aku di tempat org2 yg beriman..Amin..

No comments:

Post a Comment