January 22, 2010

Account Classes



assalammualaikum..
sumpah aku malas nk post!! giler malas..tp memenuhkan lagi blog aku nie..kene la pakse post..kali aku nk cite pasal kelas aku skunk..aku dh masok KELAS AKAUN!! haha..agak best..boleyh menambah kawan baru..kelas nie memula aku masok..aku segan ar kan..masok kelas org..kelas nie kelas plg ramai 32 org..byk x??

1st aku masok xde meja n kerusi kan. meja ade ar. kerusi xde. hehe. terpakse amek kat kelas bwh f3..agk penat. skip nih. aku saspek kelas nie agk menggempar kan sekolah kelas paling bsing ar. tp ternyata kelas nie diam mcm kat dlm taman bunga la mcm tuh. haha. cume 2 org mamat yg agk bising tuh. ALI lah..haha. tp okeyh lah kelas tuh. aku nan nik amek 10 subjek termasok BHS ARAB TINGGI. aku xkan lepaskan peluang tuh. aku akan usaha mulai skunk. yela nk dpt Sijil LOnDOn. haha.

nielah org2 yg bakal jd akauntan Bertauliah pade mase akn dtg..;-

  • Amin Ustaz
  • Ali Bangon Sume!!
  • Anas Tdo
  • Azim Kecik
  • Ashmal Kambing
  • Ariff Tambi
  • Amirul " Belah la Dada"
  • Anas Kepohh
  • Azlan Rajin
  • Harith Bijak
  • Luqman Comeyh
  • Shah Lari!!
  • Syuk Sakai
  • Naqiu Bongkok
  • Asyiqin Tutop
  • Anis Mesra
  • Atirah Bersih
  • Afzan Senyap
  • Fatin Joyah
  • Fazlyana Tolong!!
  • Farishah Sepet
  • Hidayah 6A
  • Murni Chelsea
  • Nabila Kecohh
  • Nik Duit
  • P. Nor Syuhada Jerit
  • P. Diyana Galah
  • Syahirah Rock
  • Syerra HaHa
  • Syafiqah Senyum
  • Ummu Kepit
tgk betape ramai kelas Akaun nih..haha..yg penting blaja!! kteorg gak ade subjek tmbhn untuk dipelajari. nielah senarai2nye..;-

  • B. Melayu
  • B. Inggeris
  • Sejarah
  • Pend. Islam
  • Science
  • Math Moden
  • Add Math
  • Ekonomi Asas
  • Prinsip Perakaunan
  • + Bhse Arab Tinggi
tu je dri aku. nnty aku post lah lagi. yg penting kte kene berusaha mencapai cecite kite!!
chaiyok!! gerenti Allah tolong kte. Insyaallah. semoga hidop dberkati ALLAH. Amin..

No comments:

Post a Comment