February 19, 2010

Arghhhh!!!



assalamualaikum. berdose kal x jwb. hehe. :DD

post kali ni pasal SMT Teknik KL le. aku DAPAT Teknik KL tuh. haha. agk bez ar. cuakk pon ade. alu kene lapor dri 22 Februari 2010. ari senin. pukol 8.30 pg. huhh!! gerenti jem pg tuhh. :DD yg plg bez nye. aku dapat jurusan KEJURUTERAAN MEKANIKAL. haha. aduhhh!! byk keje kot. huihhh!! lagipon aku xske sgt. aku nk KEJURUTERAAN AWAM. bez sket. dgr cite skolah teknik tuh, kelas MEKANIKAL x ramai pompuan. (adushhh!!) haha. tp kalo AWAM tuh, ramai kot pompuan. (:PP) haha. gurau jekk!! tp mmg aku minat awam. aku lebeyh ske jd ARKITEK dripd MEKANIK!! hehe.
nielah subjek aku kene blaja!! 10 subjek kott!! ..

  • Bahasa Melayu
  • Bahasa Inggeris
  • Sejarah
  • Matematik Moden
  • Pendidikan Islam
  • Add Math
  • Lukisan Kejuruteraan
  • Fizik
  • Kimia
  • Kejuruteraan Awam/Mekanikal

KEJURUTERAAN MEKANIKAL, die lebeyh kepada kenderaan2. kereta. bas. n kapal jugak!! huihh. dia akan tgk enjin. mcm ar tntg kenderaan nih. lagi 1, kwn aku ckp, Mekanikal byk kene Lukis!! aku mane geti lukis..uwaaaa!!
KEJURUTERAAN AWAM, lebeyh kepada bgunan. alat2 tntg bgunan yg diperlukan. bhn wat bgunan la. kalo kat awam nie..kene byk bce jeh. tu boleyh lagi. n ade LK gak. kene lukis2 haha. aduhh!! x kesahla asal kan belajo.

So, tgk jelah nnty mcmne. kalo ade rezki. dptla. kalo x berserah pde ALLAH. aku layan jeh. asal kan belajar. n sedeyh nye..aku kene blaja FIZIK n KIMIA!!!! subhanallah!! huh?? terpaksela aku tempoh. aku rase ni mesty yg terbaek wat akuh. Kawan2. jgn lupe Doakan akuh ehh?? semoga aku x lari dri teknik tuh. supaye aku Kurus kat sane. hihi. dpt awek. haha. jgn bercampor nan budak mcm bangang. ( harap2 tidak)

SEMOGA BERJUMPA LAGIH!!


segala kesilapan, diampunkan.
Azrul Arm

No comments:

Post a Comment