May 29, 2010

Ahli Koopers !


Assalammualaikum . :D
huihh . skrg dh masok cuti skolah ! beznyee . huihhh . selama 5 bulan kat asrama TIKL . Alhamdulillah aku dh tempoh . nmpknye aku leyh la idop berdikari . byk aku dpt kat TIKL selama 5 bulan ni . ajar aku supaya sabo . tdo cepat . buat keje skolah kene sharp . makan ikot time . kentut bertempat . hahah . rapat nan sume org . kene pndai bercakap . dpt masok bertanding di peringkat ZON . kalo kat Putrajaya , lwn antare skolah je . tp kat cni . . lawan Zon, Daerah n baru kebanggsaan . heheh . susah kalo nk masok kebangsaan . yg paling penting aku dpt jdi KOOPERS skolah . hahah . bezzz siott .

okeyhh , aku start nan pemilihan . first, dorg ade wat pengumuman . dorg ckp sesape nak jadi koopers utk bdak form 4 arr , kene amek borg . so, aku x byk cite aku amek jela . mcm2 ar dlm borg tuhh . apekah sumbangan anda yg anda akn buat . knape nk jd Koopers . hahaha . mcm2 ar aku jwb . sume yg aku tulis tu ade yg pancing n ade yg x . hahah . pastuh pegi nan temuduga nan senior koopers . mcm2 dorg ckp . pastuh aku jwb ar mcm2 . dorg tnye kalo x de duit syiling xde kat koop . mcmne nk buat ? aku jwb ar . . tuka nan cikgu atau kat kantin . pastuh dorg tnye lagi . . ape pembaharuan kat koop ni . aku ckp hias koop ni supaya lebeyhh cantikk . *poyo . :p skip ar nihh .

second , kteorg dpt tugasan pertama . iaitu dpatkan SIGNATURE senior koop . pehhh . . tugasan die mmg mencabar . yela kene pandai ckp . kene pndai bodekk . yela, susah kot nk dpt tndatgn dorg . lupe .. pastuh kene minx tarikh beday , jwtn , n name skalik . ade yg senang nk dpt . ade yg bg soalan . . jwb pastuh baru dpt . n palinggg bezzz . ade yg bg teka-teki . yg bg teka-teki tu akak F***** . lawa glerrrhh . stok muke KOREA . putehh . tp die nie garang . susah nk dekat nan die ni . asek nak marah je . tp aku ske . heheh . :d akhirnye , aku dpt 23 tndatgn drpd 25 org . huihh . lagi 2 org jehh . koopers senior kbykn nye pompuan . sbb tu la susah sket . heheh .



mesin cashier yg aku sangap kat koperasi .
heheh . :D


third , kteorg ade tugasan jual roti n jual nasi lemakk . yg tu mcm senang . hakikatnye mmg susah . yela , kene pegi setiap dorm jual . mcm penjaja . hahah . mcm2 kerenah aku tgk . huihhh . pening ! xpe kene tempohh . pastuh kteorg ade gakk kene jual baju skolah , sluar skolah n mcm2 lagi . tp aku dpt jual 5 brg x silap . berharga RM9.10 je . sket kan . apeda . .

fourth , kteorg kene g temuduga nan cikgu koop . Pn K***** . muke manis . tp temuduga nila aku x skeee . arghhhh ! aku nervous . tu je . dorg tnye . . aku jwb tp tergagap . arghhh ! pastuh cikgu wat muke . jgnla mcm tu . haishhhh ! tp xpe dh lepas . kteorg kene temuduga berkumpulan . point2 same ar sume . tp sume point aku tuhh . tp dorg yg ckp . aku x ckp pape pon . isk3 ! xpela . . dh lepass . lastly , kteorg dh bole pegang duit . boleyh cash duit . boleyh susun stok . senang , KOOPERASI tu kteorg PUNYE ! hahaha . :p tp dorg maseh menilai kteorg tok jadi koopers yg sebenar . hahahah . doakan akuuu taw .

Happy Holidays !

baki duit from ,
Bad Capub

No comments:

Post a Comment