July 24, 2010

What I've Done

huhh . assalammualikum .
lame gler aku x update blog ni . dh jadi blog besawang dhh . haha . klah .. aku just nk cite ape aku wat selame 3 minggu di TIKL . huhh ! 3 minggu x balek taw x! tension gila B*** ! hehe . . klah , malas aku nk merapu dhh . nila bende aku wat mase kat TIKL . .


KEM PERDANA
di JUGRA, BANT
ING .

kem yg agak bez jugakla . bole la nk lepaskan tension . yg bez kem ni . . kteorg wat jadual sendiri . . cume mase makan n nk wat aktvt je cikgu tentukan . kteorg enjoy n kenal each dgn lebeyh dekat . aku dpt kenal bdak Awam, Current . sume Kem mesty ade kumplan kan . name kump aku TIGER RAWR . sempena FIFA . . haha . . kump kteorg pndai memask . haha . . cepat kot kteorg masak . masak sardine ! sedap sekali . . skip ah ! mcm ar aktvt kteorg wat antarenye . .

  • maen masak2
  • NightWalk
  • Rempuh Halangan
  • Kursus Pertolongan Cemas
tu jela kot . . byk lagi tp lupe . mcm ar aku dpt kat kem ni . dpt cium patung . baju kotor . tarian Inul . uncang bocorla . makam la . sume ade la .. haha . yg penting BEZZ !


ASEAN SCHOOL GAMES 2010
di STADIUM BOLA SEPAK CHERAS, Cheras


mase nila kteorg amek kesempatan ponteng skola . pengetua dh suruh kteorg g stadium tgk majlis perasmian n penutupan SCHOOL ASEAN 2010 ni . gempak siot persembahan bdak KL . ade yg menari menyanyi . pancaragam . mmg Gempak ahh ! kteorg kat ctu just duduk n tgkp gmbo je . . haha . kat ctu ramai org luar . INDON . FIilipina . . sume ahh ! haha . bdak KRS skola aku keje kutip sampah kat stadiumm . . dpt point tuhh . haishh ! klah . tu jela kot . .


cube cari aku kat mane . . :p


p/s : nnty aku upload gmboo !

Bard Koop !


No comments:

Post a Comment