November 25, 2010

Kem Tiger , Usaha Maju n Jaya !


asslammualaikumm . lame aku x post kan walaupon skunk ni cuti skola . baru baru ni aku sertai Kem Harimau , Hulu Langat . tgkla bwh nii ..

  • Tarikh : 20 Nov- 24 Nov 2010
  • Tempat : Kem Harimau ,Kampung Lubuk Kekubi , Batu 18 Hulu Langat , Selangor .
  • Kenderaan : Bas disediakan
  • Bayaran : RM55 (termasuk tambang bas)
  • Makanan : sendiri
korg tgkkan ? sumenye sendiri benrnye kat kem uhh . first kteorg dg dh penadd ! kem ni jauh nun di hujung dunia . dhla bwk beg banyak . perhhh ! mmg aku sukee . haha . campsite kteorg jaoh gak ohh . xpe dugaan . aku geng nan Fizie , Dean , Mato n Areff . kteorg asek mencekikk Magie je .. tula resipi hariann . haha . name petrol aku BURUNG UNTA ! lawak2 !

bykla kteorg blaja dlm kem ni . Ikatan , Jerangkap , Disiplin . mcm2 arhh . sume baek2 .. kteorg penadd gler dlm kem ni . dorg mcm Ragging kteorg . plg bez arr . hari terakhir , tgh2 pagi tu .. kteorg dikejut bangun pkol 2 pagi kott . tuan2 ckp nak ajk kteorg round habes Kem Harimau ni . pehh . mmg bezz .. smpi kat tepi sungai , dorg suruh rendam dlm tuh smpi paras kepala . pehhh ! SEJUKK BHAII !~~ nk kencingg ~~ kentut pon ade gakk . haha . lepas tu kene bersenam tgh pagi pulokk ! haha . terbaekkk ~~ pastu kene kawad pagi2 butaa . pehh ! aku kdg komandd ! kteorg tgh nantok mase tuu . sape nantok kene denda plak tuhh . hahah .

detik plg bezz , kteorg mandi sungaiii ! bez glerrr . dh lame aku x mandi sungaii . pastu gi daki lagi tinggi mandi air terjunn plakk . mase nk turunn tuhh . hujan plakkk . gempak ahhh ! lteorg semayang dlm utann . lagi .. kteorg semayang duduk xde nye berdiri2 ni . darurat kann . hhaha . yg penting aku enjoy gak masuk kem nihh . wlaupon kene bully dengan tuan2 . tp tuu sume dorg nk ajar kteorg blajar erti disiplinn ! haha .. so , x rugi aku masuk kem nihhh !

THUMB UP !

*sebenarnye byk lagi citee . kalo nk taw lebyh lanjutt . jumpe aku je senangg ! GRRANITEEEE !
* gmbo nnty aku downloadd !
Tuan Bard ,
Ketua Komandan (BAJ 2 )

No comments:

Post a Comment