December 30, 2010

Antara Piala , Fahmi dan Si Dia !

Assalammualaikum . hushh . aku rase agak teruja dgn post kali ni . :) nway , dengan rase bangga nye aku ucapkan Tahniah n Syabas Malaysia kerana memenangi Piala AFF Suzuki ! 4-2 Bhai~~ okeyhla tuh . walaopon kalah mase kat Indonesia , tp care permainan Malaysia tetap MANTOPP ! terutama goal Keeper die n da Strikerr ! Khairul Fahmi n Safee Sali. HAHA . :) Amri Yahya mmg cepatt ahh !

pasukan Malaysia


setelah habesnye perlawanan semalam ! :)

lawakan gmbo kat atas tuh . aku baru terjah2 blog org . kebykn blog dorg entry post pasal Malaysia . Alhamdullillah . ade la jugak semangat patriotisme dlm klgn masyarakat Malaysia ni . tp mase2 tgh terjah blog org . ade satu gmba ni mmg lawak . lawak habess ! nk tgk ..

lawak2 ! dorg ckp mase tgh maen patut pakai spek nihh . nak jauhkn dri Laser !
*sumber dri blog Si Dia !

okeyh . lepas kejayaan Malaysia , sume memberi kredit kepada gol keeper Malaysia . Khairul Fahmi . tp mmg x dinafikan die mmg BGOSS ah ! die matangg ! mmg bez die jage gol ! FUHh. kalo la aku d mcm diekk . HAHAK ! *perasan lak . pastu start ar sume tetibe je kengkawan mahupon org luar tu , nk ngaku die sbg abg la . adek la . yg plg bez PAKWE ! haha . nila antare kwn aku komen dri FB ;- LAWAK2 !


click tuk besa !

ni yg x boleh blahh ! HAHA !


HAHA ! kan dh ade org dh mara . ni mara ke jeles ?


ade jugak kwn2 aku yg pelik . org sume sebok fahmi die ..

irfan . pemain Indonesia !



Safee Sali lak .. :)

yg aku kesiannye , Si Dia . nk taw sape si Dia tu ? Cik Elia . Makwe si KFCM ! sbb korg sume . die jeles . kesian . xpe2 . tu sume dugaan ar tuhh ! :) aku doakn korg bahagia . HAHA ! kalo nk usha blog die click SINI . HAHA ! jum layan gmba2 lawak sempena nan Piala AFF Suzuki nihh or Lasserr . haha .


x bole blah gamba niih ! lawak2 .


otromen tgk bola ! heheh !


*heheh . Entry kali ni xde kene mengene same yg idop ataupon yg mati . cume suke2 jehh .
*status yg masok dlm blog aku ni , korg dh femes dh . tp terceonteng lakk ! haha.
*nway , SYABAS MALAYSIA ! Im Proud to be Malaysian . ( thanks . sbb korg mak n akak aku cuti esok ! )
*sumber gmbo dri Asaktor , Cik Elia n Facebook !

SYABAS !

No comments:

Post a Comment