December 29, 2010

Chak Dei Malaysiaa !

Assalammualikum . Ap kabo sume ? Sehad ? *asal aku nihh . haha . korg mesty pelik aku nye post kali nihh . xdela .. smlm aku tgk cite SRK tuh . Chak Dei India ! HAHA . bezla jugak . menaikkan semangat Patriotisme . maksud Chak Dei tu BOLEH ! so , makne post aku kali ni MALAYSIA BOLEHH ! aku nk bg penghargaan la kat Pasukan Bola Sepak Malaysia sbb menewasskan negara jiran kite Indonesia 3-0 kat Stadium Nasional Bukit Jalil , Ahad lalu . syabas Malaysia .


berlatih kt Indon ! tp sekejap je sbb takot pasukan Malaysia kene babab ! haha

isu pasal laser tu . aku komen sket je . kenapela kte nk maen kotor . kalo kte lawan secara sehad pon ape salahnye kan . kalah menang tu adatla permainan la kan . xyah la sampi nk kutuk2 . baling2 sampah la kat pdg tuh . dhla baleng2 brg , pastu kotorkan tempat plak uhh . sape nk berseh kan tuhh ? cleaner2 tu jugak taw . korg x rase simpati ke kat owg2 tu . dhla buang sampah pastu dpt dosa plak tuhh . aku harap sume org ubah la sikap tu ye . kalo nk sokong tu sokonglah . xyahla sampai agresif sgt .


tandukan hebatt ! yeah .

nway , aku dah suke care permainan Pasukan Malaysia . aku harap korg buad yg terbaek bile kat Indonesia nnty . Gud Luck Malaysia ! menang secara sehadd ! 2-0 ! bantai Indonesiaa ! :))
MALAM NIHH !

HARAPAN TINGGI !

No comments:

Post a Comment