February 5, 2011

Happy Chinese New Year 2011 !

Assalammualaikum W.B.T . lame gler aku x update blog nihh . Haha . dh bersawang dh . tp header blog dh baru . pelik pelik . ^^ sebelum tu aku nk wat ucapan la sket kepada seluruh rakyat Malaysia ( mcm sume nk bce blog aku nih ! haha )





SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA CINA .



taon ni taun arnab kan ? hmm . arnab ni kat comeyh2 en . aku rase yg lahir taon ni comel2 la kot . HAHA . putih lagi en . suci murni . HAHA . ucapan ni khas utk kwn yg berketurunan Cina . kami maw angpao maaa . HEHEH . raya Cina ade rendang x ? kwn aku ckp , Kimberly , " Mase hari raya Cina mane ade org wat rendang ! HAHA . xpe nnty sye wat la utk taon depan " . betul gak en , mane ade rendang hari raya Cina . OREN adelahh . lagi satu , org belum kawen x bole bg ang paw kat sesape , kecuali org yg dah kawen je leyh bg angpau . hmm . :)

p/s : aku sudah lame x sambut HNCY ! dlu dpt ang pau RM 10 . *bukan riak . tp , pengalaman.

No comments:

Post a Comment