March 12, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER LELAKI VS PEREMPUAN

Huh . Cuti skola ni xtaw nk wat pe jum join segmen Ben Ashaari . Jum kte tgk .





1. Dalam memberi pendapat dalam entri , apakah blogger benar-benar ikhlas ?

Saya rase dorang benar-benar ikhlas . tp sume beri pendapat sume ikot perasaan hati bukan otak .

2. Apakah anda suka melihat blog-blog perempuan yang penuh dengan gambar ?

kadang-kadang suke . kadang-kadang mejengkelkan . tp x kesah pon .

3 . Pada pendapat anda , kenapa perempuan berblog ? Secara umum ..

sye rase hanye nk luahkan perasaan . cerita pasal pengalaman dorg . sje menulis untuk mengisi mase lapang dorang & menunjukkan bakat dorg dlm blog . HAHA .

4. Blogger perempuan mempertaruhkan wajahnya untuk mendapatkan ramai follower.. Benarkah ?

Saya rase tidak same sekali . tp tidak tahulah kalo dorg ade niat mcm tu .

5. Blog perempuan yang anda rasa patut POPULAR !

Blog yang boleh kite menjadikan sumber rujukan kte & mempunyai byk info2 terkini & pengalaman-pengalaman yang baek untuk kte amek pelajaran . :)

6 . Jika anda blogger perempuan , apakah yang akan anda elakkan dari bercerita dalam blog ..

Elak dari cerita pasal suami yang boleh mengaibkannye . Elak dari cerita pasal BF dorg suke gile2 . Elak cerita pasal hal org . Elak dri cerita pasal aktiviti2 sosial dorg yg sgt SOSIAL !

nak Join click SINI .

14 comments:

  1. salam kenal.. dtg dr blog abg ben.. segmen panas!! hehe

    ReplyDelete
  2. HAHA . Makaseh . Panas la gak segmen ni . kte tgk je nanty . :D

    ReplyDelete
  3. tue dia ehh...
    macam-macam jawapan kuar...



    salam ziarah dari segmen panas Abg Ben...

    ReplyDelete
  4. singgah sini dr segmen En Ben...

    salam kenal... =D

    ReplyDelete
  5. tttteeeeettt..

    singgah santai... dr blog abg ben..
    cool sesangat ~ngee
    http://heandsheloves.blogspot.com/
    >NiSha<

    ReplyDelete
  6. tula . byk sgt jwpn nyee . rase mcm dh gempak segmen kali ni LELAKI vs WANITA . HAHA

    ReplyDelete
  7. tp xbyk beza pun blogger laki or pmpuan ni kan...

    (^___^)

    http://aida4eva.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. act , ade perbezaan , kte je x nmpkk . nway korg , thanks memberi komenn . :D salam kenall . :D

    ReplyDelete
  9. singgah dari segmen BA
    salam perkenalan

    masing2 ada hak beri pendapat
    jom baca pendapat saya jugak

    ReplyDelete