March 12, 2011

Credit For All .

Assalammualaikum kawan-kawan . Huh , seminggu dh tinggal kn blog n kampungku Putrajaya . dlm mase seminggu byk benda dh berubah .

Yang menyedihkan kawan aku , Nurnabilah Mansor . Byla , aku ucapkan takziah utk ko n Family . aku taw ni berat tok ko hadapi . tp ko kene tabah tempuh dugaan ni , bykkan sedekah Al-Fatihah n bce Yassin tok arwah ayah ko . setiap yg berlaku tu mesty ade hikmahnye . ko kene tempuh dugaan ni dengan sabar ye . Allah akan menolong hamba-hambanya yang sabar dan bertakwa . Last word , selalu ingat Allah & fikir , ramai kwn2 ko support ko dri belakang . Jgn jd mcm aku , kwn je byk tp aku x sure sape yang boleh support aku time susah & senang . Aku nk tgk ko berjaya masuk Universiti Al-Azhar Mesir tuh . jgn jad mcm aku . peluang ade depan mate , aku tanam teros dri idop aku . BE PATIENT !

Al-Fatihah .
lagi satu entry ni tok Fatin Az-Zahrah .
Fatin , aku minx mangap myk2 x g birthday party ko . aku nyesal gler . xpe . kalo aku jumpe ko aku bg hadiah birthday ko ye . ko jela kwn aku dunia akhirat . byk ambil berat pasal aku . aku appreciate gler . aku harap kte akan tetap berkawan . nway , Happy Belated Birthday Fatin !!


p/s: kawan biar beribu , kekaseh biar satu .
kawan biarlah boleh menjaga kite mase duka dan suka . ;)

No comments:

Post a Comment