December 24, 2011

Kembali Menulis :)

Hye . Assalammualaikum bloggers . Hmm . 2 bulan aku x post kat blog ni . HAHA . Dah jadi usang blog ni . Okay , skrg ni aku dah habes SPM . So , just tawakal jela lepas ni . Pehh . Exam hari tu , sume aku leyh jwb dgn tenang . Alhamdulillah . Aku harap Allah akan tolong aku . Tp subjek killer bole buad . HAHA .

HMM . Aku sekarang dah habes sekolah . Dah basar dh aku ni . Kalo dh jd lepasan SPM ni mestyla byk bende nak buad . Skrg ni aku fokus kat lesen dlu . Nanty dh habes amek lesen aku nk cari keje . Doakan la ye . Okkay , tntg blog aku ni . Aku akan buad headers baru . Nanty aku edit sendiri gune potoshop . Yela , dpt no 2 kot mase ujian potoshop hari tu . HAHA . Tak sangka pulak . Aku akan improvekn aku nye skill nanty . Blog aku akan lebeyh kepada ilmuwan kot n berita2 hangat ditambahkan dengan pengalaman2 aku ehh . Boleh kan . Kadang2 aku akan jadikan blog aku ni tmpt luahan perasaan . Aku suka sgt blog ni dikala duka .

Tapi skrg aku dah mula berubah . Aku akan jadi lebeyh kuat dan takkan banyak pikir bende2 yang bangang dan tak masuk akal . Aku akan mempertahankan aku nye pendapat . HAHA . Aku dah x kesah pasal org . Skrg ni aku fokus kat diri aku je . Yang penting aku gembira . Hmm . Pengalaman hidup aku selama 17 tahun sudah cukup buad aku kuat . Hee . :D Aku syukur Allah bagi aku dugaan ini . Klah . Tu jela kot . Nanty aku cite pengalaman aku mase amek lesen ehh . Okay ? Bye . Assalammualaikum . Tunggu Badrul Amin yang baru . :)))

No comments:

Post a Comment