July 12, 2009

.::BuLan Kene Stody::.


PMR sudah BmeRasa baHang,
88 hari wIll be come,
kaLo sudah Masok umah orG,
mestIlah kene Ckp ASSALAMMUALAIKUM...

kene ak pantun td..bleyh ar tue..
pMr?? waduh..
lagi 88 hari lg x silap..dh takot dh..
tp maseh leh on9 lagi..plek ar aku nie..
dh la byk bende kene reFresH..
mulai saat ini Aku kene Blaja Balaja Blaja!!

subjek yg susah BG aku adalah seperti Berikut;-

ScieNce ;)
kemAhiran iDop ;p (akauN)
mAth ;)) (senang tp x leyh skore)

tu jela..
pening kPala aku..
tak pe aku akan Berusaha
9A!!! insyallah..
majUlah Tok Stody!!

aku pon selalu doa dkt Allah..smoga aku tabah tempoh idop..
PMR 9A..& menJauhi segala Perkara yg x Bek..
..amin...
tidak Lupe juge aku doakn Kawan2 aku..spy maju..
9A & cemerlang!!

makaN aisKrim asam Boi pagi2,
jaJan tok Kte idOp;
jAnganlah Kte maen2 lagi,
PMR satu aRah idop.

No comments:

Post a Comment