August 1, 2009

cUkupCukupCUKUP!!

assalammualaikum...
aku dh lame x tulis..malas dan x tau nk tulis ape...skarang nie...aku hnye menunggu hari2 yg penting dan bersejarah dan bermakna wat aku..iaiTu PMR!! 70 harI lagi mulai sekarang..trial lagi 9 hari lagi..tp aku nie ske on9..x tau nape...myspace..facebook...memacamlah..kalo x bukak x senang duduk...kene bisUl kot..haha..

okeyh...mulai sekarang aku kene lupe kn perkara2 nie...selama 3 bulan...CukupCukupCukup!!
kene pokus stody..byk bende lagi aku x ulangkaji...aku kat cnie nk bagi nasehat kt korg...jgan lah byk maen n on9 je mcm aku nih...bongok kn..hehe..siot Tol!!

itu Jelah daripada aku...segala bebenda baek dtg dari ALLAH..yg burok dtg dAri aku...aku nK bagi Panton masYuk nye..tGk lah..
Balek kaMpong gne High way,
Balek kamPong sgatlah dekat;
Jangan Korg ngan aku byk pLay,
PMR n Trial dah nk dekat.

so, berusahaLah kamoo sume...

No comments:

Post a Comment