January 6, 2010

> Sains Tulen Agama or Akaun<

salam sume..
post kali nie nk cite pasal aliran yg aku nk amek sekirenye aku x pindah skolah..aduh...aku ngah penink kpala nie..aku x taw nk amek ape..STA or Akaun??? kawan2 tolong la aku..bgla sket pendapat..TOLONG!!!! haha..

aku kat skolah dtempatkan di 4 IBNU SINA. kelas aku memang ar bez. yela sume kawan aku. pastoh ade bdak baru. sume Lelawa. hehe..dlm kelas tua ade 11 subjek teras. pehh..mcm susah je aku dgr..nielah subjek2 nye..;-

  • B.Melayu
  • B.inggeris
  • Math Moden
  • Add Math
  • B. Arab Tinggi
  • Quran & Sunnah
  • Syariah
  • Biologi
  • Physics
  • Chemistry
  • Sejarah
korg sume tgk, agak mencabar subjek die. Bio aku rase bez same ar ngan fizik. tetapi Chemistry, pehh...agak susah. mule2 chapter dh penink kpala. aku sbnrnye nk cube mencatat sejarah kluarga aku iaitu aku lah org 1st amek aliran SAINS..haha..lagipon subjek die mcm bez..tp aku rase x tawla..rase mcm x mampu plak. kalo aku lepaskan STA, sygg la plak B.arab aku. meninggalkan arab mcm tu je. selama 3 tahon aku blaja kan. huh!! x pela aku akn cube selesaikan. Insyaallah...

p/s; Ya Allah, ko berikanlah aku petunjukMu Ya Allah...supaya aku senang pilih aliran yg sesuai ngan aku...amin..

No comments:

Post a Comment