January 2, 2010

Rabon??

salam..
okeyh sume..ari ni aku nk post byk sebelom nk masok skolah nie...
nnty kalo dh masok sekolah aku dh mule sebok. ececehhhh.
berdasarkan title di atas..aduhhh.. aku dh mule rabon.(padahaL) aku sbnrnye aku rabon kiri je...memang d tahap kritikal. haha. mc nk mampos plak. selepas bebrapa hari aku amek result. mak nan akak aku g shopping. ikot dorg ar. mcm2 brg dorg bli. skip nih.

selepas g kedai buku kat Warta. ade kedai cermin mate nie. aku pon ade niat nk cek mate aku nie. kurg nmpk sket. tp x bermakne aku nk wat spek. sje je. pastoh amoi tu dtg. dialog die mcm nie..
" okeyh adek. dok cni. letak dagu kat cni. pandang kat dlm nie." (aku pon xtaw ape bende tuh. haha). aku po n pandang. aku nmpk rumah Kiut glerh. haha. bongok!! die cek ar mate aku. pastoh die x puas ati. die kate.."adek berdiri cni. tgk huruf kat dinding tuh." ko ingt kat skolah ke nk wt mcm nie. PEmeriksaan Mate la katekan. haha. cian Amir..xpasal2. haha..

pastoh die ckp mate aku nie okeyh tp sebelh kanan je. kedue2 mate aku nie bergntong pade mate kanan n kiri dh rosak dh. tula byk tgk tv on9 sampai ke tgh pagi. sb tula rbon.. haha..Bongok!! kalo aku bergantong pade mate kanan lagi, mybe mate kanan aku jd rabon gak.
pastoh ingtkn nk belah. pastoh mak aku ckp. "x nk cermin mare ke??wt jela teros. SENANG!! haha. iyolah. aku ape lagi rambang mate ar. keje aku pilih je cermin mate kat ctu. pilih punye pilih. aku amek jenama BECKHAM!! pehh mahal gler. RM 400. haha.

senang nnty. xyah nk tuka2. sbb mahal kerna kanta die bagos. susah calar n plg aku bengang..nk jagw die susah. byk pntg larang. skip ar nih. so, start hati tu, aku kene pakai spek. haha.
aku sbnrnye x ske. payah nk jage. rimas. btw, kwn aku ckp..

"ehhh..amin smart la ko pakai spec!!"
" comeyh je ko pakai spek..haha"
" min..muke ko jadi bulat pakai spek..haha.."

"amin hensemla ko pakai Spec..haha.."

aku dgr mcm bez tp rase nk malu pon ade..haha..
x kesahla pape..mulai skunk aku dh jd budak nerd ah!! haha. xleyh nk ngorat awek lagi..haha..
gurou!! haha. tu je. [ menyelam sambil minum air..jadi ape yerk?? haha..]




muke aku skrg!! muke nk kene bg penyepak jeh..
haha..

No comments:

Post a Comment