February 19, 2011

Senior Year !

SENIOR YEAR ! *not high scholl musical . :)

Assalammualaikum . yeahh . sekejep je waktu berlalu . aku dh jd SENIOR ! HAHA . sebut pasal senior , hmm .. memang la memenadkan utk menyambut Junior2 terSayang <3>

mase Junior dtg . aku ditugaskan jage Koperasi terchintaa . HAHA . pehh . memang memenadkan . esp mase 2nd intake . mcm2 kerenah pelanggan aku . bju ketat la . nmpk perot boroila . bju besar mcm jubah lahh . HAHA . yg aku peliknye , dorg kalo dtg je , " Abang , ade saiz S x ? " . dhla panggil abang . xpelahh . HAHA . sume nk pakai ketat2 . hmm . ske atilah . yg plg bez , Mak Bapak dorg . smpi aku kne marah2 . tolong la weyh . be professional sket . 2 kali kene marah . naseb baek aku x melalak kat ctu . HUKHUK . :) xpe tu sume dugaan tok jd BUSSINESSMAN . :)


pastu , ade hari ORIENTASI form 4 . pehh . nie part plg bez . aku pulak ditugaskan jd FASILALITATOR . pehh . gelbah ayam aku mase tuh . aku kan kelab KBK . kene buad la sume bende tuh . first2 , kelas form4 gabung nan kelas form 5 . aku dpt kelas 4E3 n 5E3 ! wow . kelas bdak aktif . HAHA . pastu aku ditukarkan ke kelas 4E2 n 5E2 ! aku bertugas dengan MEOON ! wekk . tula last aku bertugas nan die . HAHA . agak nervoous gak jd FASi . masuk2 je kelas . bg breifing sume . hari tu ade 2 section . PAGI n LEPAS REHAT . mase section pagi , mmg bez ar . sume sporting . ade gak Junior CUN ! haha . mule2 aku wat ICE BREAKING . so , maen kenal2 . name , asal , tempat lahir n PMR bape A ? HAHA . lepas tu aku ajar dorg BREAK ! bez doe . dorg ok . section 2 lak , ok2 je . aku dh dpt control ble dh x de idea . pastu aku bincang nan senior laen . pastu suasana jd ceria semula . nk jd FASi otak kene pk cepat . kteorg mane berlakon2 . denda yg x masuk akal . bezla mase tuhh . :) pastu ade gak aku kene berlakon kat pentas tuk bg taw junior pasal peraturan asrama n sekolah .


jd SENIOR ni jugak dh x boleh balek2 slalu dh . yelah SPM . tp azam taon ni aktif KOKO . baru nk aktif . selama ni x . baru2 ni aku baru masuk Kawad KRS ( Kelab Remaja Sadow ) HAHA . dpt la gak tempat ke-3 drpd 3 . HAHA . oklah tu . dapat RM 600 beserta sijil n meddle . pehh . lepas ni aku akan menyertai Badminton peringkat sekolah untuk selection . doa2kan la ye . pastu aku akan menyertai Penagakap Diraja . tinggal 1 bulan tok siapkan 10 BUKU LOG ! haha . jd Senior ni gak byk plak jwtn yg telah diamanahkan oleh aku . taon ni aku jd Ketua Tingkatan 5P2 . HAHA . Penolong Bendahari 1 Koperasi . AJK Promosi Sejarah . Bendahari Rumah Sukan Beta . HAHA . bukan nk bangga sgtlah . nk bg taw perkembangan je . HEHEH . so , aku teroskan hidop sebagai SENIOR ! haha . *bjet2 je .


p/s : post kali ni mcm bjet2 je . act , nk berkongsi pengalaman sje . ye .

KBK- Kelab Bimbingan dan Kaunseling . ;)

No comments:

Post a Comment