March 5, 2011

Bende Ade Depan Mata !


Assalammualaikum . 3 minggu x update . HAHA . ape nk cer ni ? ape lagi kalo bukan kehidupan sekolah . lagi bape bulan je aku nk kene tinggalkan sekolah . aku rase baru jap tadi aku amek pekse UPSR ! huhh . cepat waktu berlalu . klah masuk cite balek .


minggu ni agak penad . td 5 Mac 2011 . skola aku ade Program Gotong Royong Perdana . banyak gler sponsor bhai . DBKL , Coca Cola , F & N . aku kene kemaskan kantin . cat kantin . sapu daon kat kantin uh . pehh . byk nk mampos . xpela . lega bile habes keje . FULLSTOP !

itu yang aku kaw tau !

act , ade bende yg mengganggu fikiran aku ni . ramai org ckp " Bende ade depan mata , rebutla weyhh ! " . tp kalo bende yg kite nk rebut tu rosak , korg nk ke x ? walaupon ko suke gler ahh . stret to da pointla . die tetibe muncul , pastu borak2 . tp aku x taw nk ckp pe ? arghh ! malas nk pk pasal ni . so , aku kene teroskan capai cite2 aku 10A++ SPM 2011 ! Amin .

p/s : 1. thanks Feeruz for your help .
2. like the way your smile .

No comments:

Post a Comment